BEL 06-15145555
Wij staan altijd voor u klaar!
De branche heeft de mond vol van ‘klantbelang centraal’. De vertaling hiervan in de praktijk is vaak dat er een digitale omgeving wordt ingericht waarin de klant zoveel mogelijk zelf kan doen.
Het is echter de afwikkeling van een schademelding, waarbij het echt op ‘klantbelang centraal’ aankomt. In die situaties doen wij ons best om de kern van het schadeproduct waar te maken, namelijk door te zorgen dat de klant krijgt waar hij of zij recht op heeft.
Wij hebben niet alleen verstand van zaken (zowel verzekeringstechnisch als juridisch), maar weten ook dat een klant die te maken heeft met een ingrijpende schadesituatie, vooral behoefte heeft aan de wetenschap er niet alleen voor te staan en dat er iemand is die voor hem de kastanjes uit het vuur haalt. Iemand die rust en overzicht bewaart, op inhoudelijke gronden met verzekeraars de discussie kan aangaan en voldoening put uit het telefoontje aan de klant waarin wij kunnen meedelen dat de schade netjes wordt afgewikkeld. Wij worden daarvoor alom gerespecteerd, óók door verzekeraars.
Ook ondernemers en particulieren welke (nog) geen klant zijn melden zich met enige regelmaat met het verzoek om een second opinion. Niet zelden wordt alsnog een (geheel of gedeeltelijk) positief resultaat behaald waar anderen al waren gestrand.
Wij staan altijd voor u klaar!